Dit jaar viert Hilversum het Dudokjaar. Het is namelijk 100 jaar geleden dat Dudok werd aangesteld als Directeur Publieke Werken.

Omdat Dudok Hilversum heeft voorzien van zoveel karakteristieke gebouwen die onze stad een unieke uitstraling geven, wilde de VVD stilstaan bij dit bijzondere jubileum. Daarom organiseerde de VVD Hilversum voor haar leden en andere liberaal geïnteresseerden op zondag 15 november een rondleiding door het raadhuis.

Deze feestelijke middag werd geopend door Hajo van Binsbergen, voorzitter van de VVD Hilversum. Vervolgens vertelde VVD-Wethouder Floris Voorink meer over hoe het is om in het bijzondere gebouw te werken. Daarna werden de aanwezigen rondgeleid door Dudokkenner Pieter Rings, die ons in geur en kleur wees op de bijzondere details die Dudok in ons mooie raadhuis heeft verwerkt. De middag werd geheel in VVD-stijl afgesloten met een gezellige netwerkborrel onder het genot van live muziek verzorgd door jazzkwartet Gingerbread Boy.

Als VVD Hilversum willen we alle aanwezigen bedanken voor hun komst. Hieronder vindt u een foto impressie van deze geslaagde middag:

FullSizeRender (1)