Ook komend voorjaar heb je weer de kans om deel te nemen aan de VVD Masterclass in het Gooi en Eemland. In tien sessies krijg je de kans jezelf te ontwikkelen tot een talentvolle liberaal (of te bewijzen dat je dat al bent). Vaardigheidstrainingen, inhoudelijke ontwikkeling en persoonlijke groei maken de masterclass tot ideale gelegenheid om die stap extra te zetten binnen de partij. Aanmelden kan tot 10 december 2018. De trainingen gaan van start in januari en zijn altijd op een donderdagavond; éénmaal in de maand. De onderwerpen van de sessie zijn als volgt:

– Liberalisme II (donderdag 14 februari 2019)
– Debatteren II  (donderdag 28 februari 2019)
– Mediatraining  (donderdag 14 maart 2019)
– Liberalisme III  (donderdag 28 maart 2019)
– Gemeentefinanciën  (donderdag 4 april 2019)
– Gemeente simulatiespel   (donderdag 18 april 2019)
– Presenteren  (donderdag 16 mei 2019)
– Bezoek Provinciale Staten  (donderdag 6 juni 2019)
– Liberale Loopbanen  (donderdag 20 juni 2019)
– Afsluitend Diner Pensant (vrijdag 5 juli 2019)

De masterclass is ook een goede gelegenheid om partijgenoten te leren kennen. Leden uit Gooise Meren, Huizen, Amersfoort, Leusden, Nijkerk, Woudenberg, Hilversum en Wijdemeren maken deel uit van de Masterclass Gooi en Eemland. Trainers vanuit het hele land, die hun sporen hebben verdiend binnen de VVD, zorgen voor een professionele invulling van de avond. Iedere sessie zijn er leden van de Regionale Scoutingscommissie Noord-Holland aanwezig. De trainingen worden afgesloten met een borrel en aan het einde van de masterclass is een afsluitend diner. Kortom: ruim gelegenheid voor mooie gesprekken.

Ben je al langer lid en/of actief binnen de VVD: de masterclass is voor iedereen een interessante en vooral leuke manier de partij, mede-liberalen en jezelf beter te leren kennen. Er zijn wel een aantal selectiecriteria:

• Bij inschrijving ben je lid van de VVD;
  • Heldere motivatie voor deelname, en liefst al actief bij de VVD;
  • Bereid tot actieve inzet: minstens 8 maal neem je deel, en 8 maal (niet perse dezelfde) maak je huiswerk;
  • Je hebt al twee Haya trainingen gevolgd (liefst Presentatie 1, Debat 1 en/of Liberalisme 1) of je doet dat dit jaar nog.

De selectie vindt plaats op basis van CV (max 2 A4) en motivatie (max 300 woorden). Deze kan je sturen aan secretaris@vvdhilversum.nl. Plaatsen zijn beperkt dus wees er snel bij.

Investering is €350,-. Hiervoor krijg je tien trainingen van ervaren trainers (inclusief locatie en consumpties) en een einddiner.

Toe aan jouw volgende stap binnen de VVD? Doe de masterclass! Meld je nu aan via secretaris@vvdhilversum.nl.