Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de VVD Hilversum op 7 oktober 2021 is Arno Scheepers door de leden benoemd als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

Voorzitter VVD Hilversum, Age Fluitman: “Als wethouder namens de VVD Hilversum is Arno de afgelopen jaren zeer actief en succesvol geweest. Hij is inhoudelijk op alle fronten zeer sterk en een echte verbinder zowel binnen de partij, als ook buiten de partij. Hij is een zichtbare en gewaardeerde wethouder in Hilversum. Daarom is de overtuiging van het bestuur dat hij de meest ervaren en geschikte kandidaat is voor de positie als lijsttrekker namens de VVD Hilversum voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022.”

Scheepers’ eerste kennismaking met de Hilversumse raad was in 2010 waar hij als raadslid door de jaren bekend is geworden om zijn sterke financiële inzicht en haarscherpe bijdragen om Hilversum mooier, sterker en financieel gezonder te maken.

Sinds 2018 is Arno Scheepers wethouder namens de VVD  voor de gemeente Hilversum. In deze rol heeft hij verschillende succesvolle projecten op zijn naam weten te zetten, zoals:

• De handen op elkaar gekregen voor de vernieuwing van het Stationsgebied tot een aantrekkelijk winkel- en woongebied
  • Het verkrijgen van ongeveer 30 miljoen aan investeringen van het Rijk voor het realiseren van het Stationsgebied
  • Het realiseren van de nieuwe gratis fietsenstalling in het centrum
  • De volledige planvorming voor de nieuwe woonwijk Crailo afgerond
  • Het invoeren van een nieuw, ambitieus en vernieuwend watermanagementplan

“Ik vind het een enorme eer de lijst van de VVD aan te mogen voeren. Ik kijk er naar uit samen met het geweldige team Hilversumse VVD’ers ook de komende jaren hard te werken aan een mooier, bruisender en liberaler Hilversum!”, aldus lijsttrekker VVD Hilversum, Arno Scheepers.