Begin februari gaat de eerste lokale partijcommissie ofwel denktank van de VVD Hilversum aan de slag. Een aantal leden heeft zich verenigd om met elkaar na te denken over de toekomst van onze zorg.

De gemeente heeft sinds 1 januari 2015 vele zorgtaken van het Rijk overgenomen. Hilversum, zo bleek uit een onderzoek van de Rekenkamer, was al klaar voor de decentralisatie. Toch blijven er grote uitdagingen voor de Raad en onze fractie. De denktank gaat het verantwoordelijke raadslid, Diana Abrahams, ondersteunen in deze mooie maar ingewikkelde taak.

Het bestuur van de VVD Hilversum vindt het een mooi initiatief dat leden mee willen en kunnen denken met onze liberale volksvertegenwoordigers in de Raad. Ondertussen zijn wij dan ook hard bezig om ook op andere onderwerpen leden bijeen te brengen. Zo kunnen we binnenkort starten met de denktank Centrum (samen met raadslid Joost van Gilse) en de denktank Ondernemen (samen met fractievoorzitter Frits Vogel).

Voor de drie bovenstaande denktanks, maar ook voor andere onderwerpen, zijn we altijd op zoek naar leden die een mening durven hebben over het betreffende onderwerp. Zo bent u niet zomaar lid, maar heeft u directe invloed op de lokale politiek.

Aanmelden voor een denktank kan via antoinettevlieger@vvdhilversum.nl of door te bellen naar 06-36424109. Ook bent u van harte uitgenodigd om te mailen of te bellen als u zelf een onderwerp weet voor een denktank.

Het VVD Hilversum Bestuur