VVD-Hilversum lijsttrekker Frits Vogel gaat dinsdagavond 11 maart tijdens het lijsttrekkersdebat van de Stichting Politiek Debat Hilversum onder meer in debat met Leonie Sazias van Hart voor Hilversum en Mirjam Kooloos van Leefbaar Hilversum. Thema is de economische situatie in Hilversum.

De economie in de omroepstad is volgens Frits Vogel nodig aan een oppepper toe: “De VVD pleit dan ook voor de invoering van een bedrijvenplaza: één middag per week gaat er een speciaal loket in het stadskantoor open voor ondernemers, waar ze terecht kunnen met hun vragen en opmerkingen. Daarnaast vinden we een kwalitatief hoogwaardig centrum van levensbelang voor de economie, terwijl wijkwinkelcentra en de Gijsbrecht in onze optiek belangrijke pijlers voor de lokale economie blijven.”

Ook over andere thema’s zal Vogel de degens kruisen. Zo spreekt hij over onderwijs met D’66 voorman Wimar Jaeger en SP lijsttrekker Bianca Verweij. Het Hilversumse culturele klimaat staat centraal in een gesprek met Jan Kastje van GroenLinks en Hans Roos van Hilversum 1.

Het lijsttrekkersdebat van de Stichting Politiek Debat Hilversum op dinsdag 11 maart om 20.00 uur in De Vorstin.